KONSER ARŞİVİ: Liam Gallagher - 14 Ağustos 2018

CAJUN DANCE PARTY: Partiye Hoş Geldiniz ve Güle Güle!

2005-2010 yılları arasında aktif olan, kısa bir müzikal yolculuğa sahip ve tek albümlük bir grup Cajun Dance Party. Başlayıp biten şeyleri, uzun uzadıya sürmeyen filmleri ve dizileri seven biri olarak benim gibi kolay sorudan başlamak isteyenlere şiddetle dinlemelerini öneriyorum. Zamanımız şüphesiz çok değerli (!), o yüzden çok da vaktinizi almayacaklar.




Müzik yapmaya hevesli gençlerden oluşan grubumuz, gerçekten de bu tanıma uygun şekilde aslında hikayenin en başında bir lise grubu olarak beraber çalmaya başlıyorlar. Hali hazırda müziğe devam eden Bombay Bicycle Club ile aynı sene, bizdeki karşılığı liselerarası müzik yarışması olan bir yarışmaya dahil oluyorlar. Sonuç ne olmuş, kim almış birinciliği bilemiyorum, ancak 15 yaşında olup da kendini ifade yöntemini müzikle veya herhangi bir şekilde bulabilmiş olmayı pek önemsiyorum. Zira şarkıları dinlediğimizde hemen fark edilen bu durum sözlere de yansıyor.

Dönemin olmazsa olmazı MySpace'e yükledikleri şarkılar ile ilgili çevreler tarafından tanınmaya başlayan grup doğal süreçlerden geçerek çeşitli barlarda sahne de alıyor.



Nisan 2008'de Suede'in ilk gitaristi olarak tanıdığımız Bernard Butler ile tek albümleri olan ''The Colourful Life''ı kaydediyorlar. Benim de grup ile tanışmam aslında tam olarak albümlerinin çıktığı zamana denk geliyor. Yabancı dilde müzik sularında daldığım keşiflerden biri Cajun Dance Party ve yine bana şarkı sözleri ile kurduğum hayalleri hatırlattığı için hala açıp dinlediğimde ezbere söylemenin kendi içimde mutluluğunu yaşıyor ve sevgiyle anıyorum. Bu arada yine sevdiğim müziklerden uzaklaşamadığımı da fark ediyorum ki zaten neden uzaklaşalım değil mi? (Kendi müzikal analimizi ve öz eleştirimi de yaparım gerekirse.) 

Akabinde sevgili Cajun'lar birçok festivalde sahne alarak umut da vadediyor. (Glastonbury, Reading and Leeds vb.)

Her ne kadar dağılmış olsalar da Cajun'ların iki üyesi Daniel Blumberg ve Max Bloom yollarına Yuck adını verdikleri grupları ile devam ediyorlar.



 Cajun Dance Party - The Colourful Life Albüm Kapağı


Özellikle birkaç şarkı değil, sadece 35 dakikanızı ayırıp güzel bir albüm keşfetme keyfini yaşamanızı öneriyorum. Son olarak;

''Your eyes aren't blue, but i still see seas within.''


F. Zeynep

Yorumlar